Szczegóły
powrót do listy przetargówDiagnoza i naprawa systemu SSP znajdującego się na terenie Muzeum Wsi Lubelskiej; znak DAT.232-20/19
-
Zamawiający:
Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie, al. Warszawska 96, 20-824 Lublin.
- Określenie przedmiotu zamówienia:
a) Naprawa uszkodzeń systemu sygnalizacji pożaru SSP opartego na centralach INTEGRAL IP firmy Schrack Seconet zamontowanego w obiektach położonych na terenie Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie al. Warszawska 96.
b) W celu określenia zakresu uszkodzeń oraz zakresu i ilości koniecznych napraw (w tym nakładu pracy, zakresu i ilości uszkodzonych elementów i podzespołów do wymiany), Oferent przed złożeniem oferty ma obowiązek przeprowadzenia wizji lokalnej oraz przeprowadzenia diagnozy uszkodzeń powstałych na skutek wyładowania atmosferycznego. W celu dokonania wizji lokalnej oraz przeprowadzenia diagnozy, Muzeum Wsi Lubelskiej umożliwi dostęp do systemu po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym (dane kontaktowe wskazane w pkt 7).
c) Na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej i diagnozy uszkodzeń, Wykonawca sporządzi kosztorys naprawy systemu (metodą kalkulacji uproszczonej) oraz załączy ten kosztorys do oferty.
d) Przed przystąpieniem do w/w prac należy poinformować podmiot, który udzielił gwarancji jakości na system wymieniony w lit. a, oraz uzgodnić z tym podmiotem sposób wykonania diagnostyki systemu.
e) Oferent powinien posiadać niezbędne do realizacji zadania uprawnienia w tym certyfikat producenta systemu, oraz powinien posiadać autoryzację producenta systemu, o którym mowa w lit. a, w zakresie wykonywania serwisu i napraw tego systemu (w tym dokonywania wymiany części i podzespołów).
3. Termin realizacji zamówienia: 30.09.2019 r
4. Kryteria wyboru:
a) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Lp. |
Kryterium |
Ranga/ Ilość punktów |
1) |
Cena oferty „C” |
80 % / 80 pkt
|
2) |
Okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady w odniesieniu do wykonanych prac oraz użytych materiałów „G” |
10 % / 10 pkt |
3) |
Termin wykonania zlecenia „T” |
10%/10 pkt |
Zamawiający dokona oceny złożonych ofert zgodnie z następującym wzorem:
P= C+ G+T
gdzie:
P- sumaryczna ilość punktów badanej oferty
C - ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena oferty”
G - ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Okres gwarancji”
T- ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Termin wykonania”
Maksymalna sumaryczna ilość przyznanych punktów jaką może uzyskać oferta wynosi 100 pkt.
Zamawiający ustali liczbę punktów z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
b) W kryterium „Cena oferty” maksymalna ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę oferty. Pozostali oferenci będą oceniani według następującego wzoru:
najniższa cena oferowana spośród złożonych ofert
C = x 80 pkt
cena oferowana oferty rozpatrywanej (ocenianej)
W kryterium „cena oferty” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 80 pkt.
c) Za kryterium „Okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady w odniesieniu do wykonanych prac oraz użytych materiałów” Zamawiający przyzna od 0 (zero) do 10 ( dziesięć ) pkt.
Obliczenie wartości punktowej za kryterium „okres gwarancji (…)”, zostanie przeprowadzone na zasadach przedstawionych w poniższej tabeli:
Oferowany okres gwarancji |
Przyznana punktacja: |
24 miesięce |
0 pkt |
30 miesięcy |
5 pkt |
36 miesięcy i więcej |
10 pkt |
W kryterium „okres gwarancji (…)” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt.
d) Za kryterium „termin wykonania” Zamawiający przyzna od 0 (zero) do 10 (dziesięć ) pkt.
Obliczenie wartości punktowej za kryterium „termin wykonania (…)”, zostanie przeprowadzone na zasadach przedstawionych w poniższej tabeli:
Termin wykonania |
Przyznana punktacja: |
Do 20 września |
10 pkt |
Do 25 września |
5 pkt |
Do 30 września |
0 pkt |
W kryterium „Termin wykonania (…)” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt.
e) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta wykonawcy spośród ofert nie odrzuconych- ważnych, zawierających największą sumaryczną ilość punktów (P) i spełniającą wszystkie wymogi zawarte w zapytaniu ofertowym.
5. Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
- Propozycja Wykonawcy ma zawierać następujące dokumenty:
a) formularz oferty wykonawcy;
b) kosztorys
c) Certyfikat potwierdzający autoryzację Oferenta do obsługi systemu Schrack- Seconet
- Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami:
Pan Andrzej Figiel tel.607 151 139, adres email: skansen@skansen.lublin.pl
- Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ DIAGNOZA I NAPRAWA SYSTEMU SSP”. Nie otwierać przed dniem 22.07.2019 r. godz. 10:30 ” w siedzibie Zamawiającego w Lublinie, al. Warszawska 96, w terminie do dnia 22.07.2019 r. do godz. 10:00
- Termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert złożonych w postępowaniu nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu 22.07.2019 r. o godz. 10:30
- Zamawiający powiadomi wykonawców o wyniku postępowania.
- W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania.